piątek, 9 września 2016

Detoks ciała i umysłu. Ewa Trojanowska [Izabelka]

TYTUŁDetoks ciała i umysłu czyli od czegoś trzeba zacząć
AUTOR: Ewa Trojanowska
WYDAWNICTWOBurda Publishing Polska
GATUNEK: poradnik, zdrowie, dieta, kulinaria 

Zdjęcie autorskie Izabelka

Książa zdecydowanie dla tych osób, które dopiero zaczynają szukać informacji o oczyszczeniu ciała i umysłu.
Dla mnie, która zgłębiam ten temat od lat, nic nowego. Wiele rzeczy wiedziałam z innych książek, wiele z internetu. Niczym mnie autorka nie zaskoczyła.
Ale książka warta polecenia.
Autorka na podstawie własnych dolegliwości i szukania sposobu polepszenia samopoczucia, opisuje swoją drogę ku zdrowiu. 
Poleca różnorodne soki, opowiada jak ważne są tłuszcze (np. olej lniany), jaki wpływ mają zioła na zdrowie, o wpływie jedzenia nie tylko na ciało, ale i na samopoczucie psychiczne, opowiada o jodze, opisuje ważne przy detoksie warzywa, owoce i nasiona. Wyjaśnia na czym właściwie polega cały ten detoks.
Zaletą tej książki jest duża ilość przepisów na pyszne dania i soki.
Ja sama w okresie letnio-jesiennym często sięgam po własnoręcznie robione soki.
I nie używam cukru, jak zaleca autorka. I jestem przykładem, że się da! Da się żyć bez cukru. Kawy też nie zaleca, a z tym już u mnie ciut gorzej...
Warto sięgnąć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz