wtorek, 13 września 2016

Jak cię zabić, kochanie? Alek Rogoziński [Izabelka]

TYTUŁJak cię zabić, kochanie?
AUTOR: Alek Rogoziński 
WYDAWNICTWO: Filia Mroczna Strona
GATUNEK: literatura współczesna

Zdjęcie autorskie Izabelka 

I kolejna książka, która nie trafiła w mój gust zupełnie.
Niestety.
Zachwyciłam się okładką. Kocham buty i ten piękny odcień czerwieni...
I znów mam problem z określeniem gatunku: komedia, kryminał, powieść obyczajowa?
Nie znalazłam w tej książce nic, co mogłoby mi się spodobać. Bohaterowie jacyś tacy mało wiarygodni, czasami przerażająco naiwni, splot wydarzeń bardzo naciągany, humor dobry, ale nie rewelacyjny.  Nie było napięcia ani tajemniczości.
Cała intryga przewidywalna, a historia pozbycia się małżonka z powodów materialnych trochę oklepana. 
Wynudziłam się i z trudem wytrzymałam do końca książki.
Wierzę, że są osoby dla których ta książka była wciągająca i zabawna, ale ja do nich nie należę.
Nie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz