niedziela, 18 grudnia 2016

Książka o czytaniu. Justyna Sobolewska [Izabelka]

TYTUŁKsiążka o czytaniu
AUTOR: Justyna Sobolewska
WYDAWNICTWO: Wydawnictwo Iskry
GATUNEK: ?


Zdjęcie autorskie Izabelka - i pies Biszkopt.


Jeśli o mnie chodzi, to ta książka może uchodzić za małą biblię dla moli książkowych.
Autorka skupiła się nie tylko na książkach, ale poruszyła mnóstwo tematów "około książkowych".
Jakim jesteś czytelnikiem? 
Lubisz głośne czy ciche czytanie?
Lubisz układać książki? Dotykanie ich sprawia Ci radość?
Autorka snuje też rozważanie co lepsze: czytnik czy papier?
A miejsca w których lubicie czytać? Jest wśród nich wc?
Jeździcie na spotkania autorskie? Lubicie kontakt z autorami?
A macie jakieś fetysze odnośnie książek? Ja mam zakładki. Nie każda zakładka pasuje do każdej książki. Taki bzik!
A dzieci? Dzieci ma się po to, żeby mieć z kim czytać...? I dawać przykład? I mieć komu kupować książki?
A czy zwracacie uwagę na okładkę? Ja zawsze.

Dziś króciutko, bo i książka nieduża.
Polecam wszystkim molom książkowym.
Świetnie się bawiłam podczas czytania tej książki.
Jakby była napisana specjalnie dla mnie. I o mnie.
Polecam.

Zdjęcie autorskie Izabelka

4 komentarze: